2011年4月21日 星期四

Phonics @Home (2歲11個月)

Picture


 


自從上年參加了欣欣的生日派對, 看見小朋友們都十分鍾情於這一套vcd


幾經找尋之下, 得悉原來這隻碟叫... "bon bon abc" 由台灣的東西圖書出版



 


有關內容就是我們媽媽輩所認識的phonics



但可惜, mami發現原來那套碟已經停版了

emotion
, 而網上的...就只有a-c...於是, 早前mami又再一次淘...
emotion
只是數元就買下了! 由於是vcd再+上翻版的關係, 畫質當然不是太好, 但嵐嵐依然看得很投入...





因為a-c嵐嵐已經熟了...mami今晚又心血來潮和嵐嵐玩玩phonics的遊戲


嵐嵐小時, mami在bk經常會搜購一些2手的教材, 當中有些時圖畫卡片 ; +上早前好友送上的phonics學習機, 我們便開始了一個小小的練習時間了!!!




說實話, 我們從沒有用心教過嵐嵐有關phonics的東西, 因為她年紀還小呢!

emotion
我們只是給她看看bon bon abc 或是給她玩玩這台phonics學習機...偶爾發現些簡單的詞彙亦會略略一提!
emotion


這次和嵐嵐的練習當中, 發現原來真的有點效用啊!!!

emotion


好像ant...有片中並沒有提及過呢!!! 她真的能自己拼出來...

emotion
emotion
emotion


沽勿論現階段的成效如果, 我們並不在乎

emotion


反則看見她認真思考的樣子, 也相當安慰了

emotion
emotion


嵐嵐加油啊!!!

emotion


3 則留言:

  1. 小豆靚鳥.Elegante pájaro2011年4月22日 下午5:24

    我都為嵐嵐加油啊!!
    [版主回覆04/28/2011 15:23:00]謝謝你! 小豆鳥姐姐

    回覆刪除
  2. 信毅套phonics kids,都係「東西圖書」出版架~~~~  可能佢出左phonics kids,所以就冇再出bon bon abc呢~~~
    既然嵐嵐有興趣玩,媽咪真係可以考慮教深d喎! 學埋拼 an、en、at、in 做尾之類的字,我覺得嵐嵐會handle到架,俾佢試下啦~~~
    [版主回覆04/28/2011 15:26:00]吖呀! 咁我要備吓課先...因為我都未識得晒佢果d音, 我都係睇bonbon abc學架咋...不過我都有phonics kids, 不過未睇過, 唔知內容差d咩呢??? 等我返屋企再睇睇先

    回覆刪除
  3. Sophie and Ellie's mummy2011年5月5日 凌晨12:07

    Hohoho~ lucky mama likes to '淘' so that Hazel can enjoy the phonics VCDs. I tried going to the 'Taobao' website too but it's impossible to order anything as they don't take money from overseas bank account and can't send overseas either.  Add oil Hazel, you can do it!!  
    [版主回覆05/05/2011 16:16:00]雖然taobao係好多好野, 不過有時我撞板冇同你地講嘛, 其實taobao好多都係老翻, 而且有d質素真係好差架, 而且重唔似得amazon 同ebay果d, taobao好多賣家呃人架, 所以你起uk買唔到返而係件好事黎tim

    回覆刪除

莎拉媽媽擁有一個幸福的家. 從人妻變成人家的媽媽...家, 由2口子發展成4人家庭, 當中的點滴, 希望一一記載
一個講HI (Hazel & Ika), 講生活瑣事的專頁...
想要聯絡我...
可電郵至hazelnika@gmail.com
謝謝~~~