2010年10月14日 星期四

自家製蛋糕 (2歲5個月)

Picture


MAMI所謂自家製...就是最簡單的材料 + 沒有特定的食譜 + 分量


今次選用了最求其的材料...


Picture


沒有試過那樣"估估吓"的分量去做一個甜品

emotion


嘗試...因為公司姐姐真的能做到...


姐姐說...


"將一隻雞蛋分開 (黃 + 白)...


白先 "發" ...


加半碗糖 (分3次加入)...


加蛋黃再 "發"...


加一盒屋仔奶 ...(因為沒有存貨...故求其改用花奶

emotion
)


再加自發粉半碗 (分3次加入)...


加少許牛油...


蛋漿可蒸可焗 (焗就再加一點牛油)"


 


 


正式開始了...


加了蛋白...mami開始發力...努力的發呀發...


有人這樣子...

emotion
emotion
emotion


Picture


 


接著開始請榛子加入


幫忙搞東搞西


加加...倒倒..."西西"...


Picture


 


說起來有點意外


沒想到榛子能幫忙 "西"粉


看她熟練的手勢


那聚精會神的一拍一拍一拍


女呀! 您做事真的認真!!!

emotion



 


事後仍然是個爛攤子...

Picture


 


好了, 拿去焗一焗, 也似模似樣啊!


Picture


 


成品賣相不錯...可惜...


內裡的蛋糕好像還未熟透

emotion


可能是因為花奶出事了...

emotion
 (早知加牛奶
emotion
!!!)


幸好...表層還可以...脆脆的味道還可以

emotion


Picture


 


這次是一個失敗的作品


無飯mama的確屢敗屢戰


barbie怕未!?

emotion


 


2 則留言:

  1. 亂整都整到,好~~~~好欣賞你!
    我身為「無飯煮婦」既一份子,都可以諗諗搵日同信毅玩下!
    嵐嵐整蛋糕個樣相當認真喎,似乎做勞作之類的活動都應該幾啱佢呢!
    [版主回覆10/18/2010 13:55:00]吖呀! 咪笑我啦!
    係呀! 呢d比佢都搞吓, 發吓, 可以亂黎嘅野, 嵐嵐就好啱, 所以我一有時間唔太攰, 我都會盡量比我d野佢玩同例吓囉^^

    回覆刪除
  2. Sophie and Ellie's mummy2010年10月14日 晚上10:58

    Hahaha, even though the cake wasn't successful this time round, both mama & Hazel made a very good effort!  Hazel looked really serious when she was preparing the mixture~ not a single smile on her face, but oh~ it's so cute too!  Next time hope you have better luck in producing a yummy cake! P.S. why's Hazel's hair so static?? Haha~
    [版主回覆10/18/2010 14:06:00]老實講, 我真係唔識整野食架, 所以, 呢d咁是但的過程, 真係睇得出我有幾求奇
    下次啦! 下次都係乖乖地, 跟住個食譜, 唔係下次整野食, hazel唔肯食都似...
    係呀! 因為紮呢條辮的問題, 因為其實佢d頭髮都係比較薄, 頭頂果d係好盒架, 我硬要將佢唔順咁梳, 所以咪咁囉...哈哈!!!

    回覆刪除

莎拉媽媽擁有一個幸福的家. 從人妻變成人家的媽媽...家, 由2口子發展成4人家庭, 當中的點滴, 希望一一記載
一個講HI (Hazel & Ika), 講生活瑣事的專頁...
想要聯絡我...
可電郵至hazelnika@gmail.com
謝謝~~~